Wyniki zostały podane na naszej tablicy facebooka dnia 11 stycznia 2011
Regulamin Konkursu - Czy jesteś Geniuszem?
Do zdobycia następujące nagrody:
3x ekonomiczna gra planszowa w świecie Westernu Carson City,
3x logiczna gra familijna Dominion Intryga (Dominion został odznaczony aż 20 razy jako najlepsza gra planszowa na świecie!)
Dla każdego uczestnika przygotowaliśmy bony o wartości 10zł do wykorzystania w sklepie internetowym Bard.pl do końca stycznia*
Co zrobić aby wziąć udział w konkursie?
1) Powyższe zadanie przedstawia przykładową rozgrywkę gry Geniusz, której premiera odbędzie się 15 Grudnia 2010 roku.
2) Pod planszą znajduje się 8 płytek. Należy dopasować płytki w taki sposób (zgodnie z zasadami gry opisanymi poniżej) aby uzyskać jak największą ilość punktów.
3) Aby wziąć udział w konkursie należy rozwiązać powyższe zadanie oraz przesłać wyniki na nasz adres email [email protected]
Wyniki muszą zostać przesłane w sposób opisany na końcu strony regulaminu.
4) Trzy gry zostaną przyznane osobom które zdobędą jak największą ilość punktów. W przypadku remisu zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze losowania.
Pozostałe gry zostaną rozlosowane spośród uczestników którzy poprawnie nadeślą zgłoszenia.
5) Bony zostaną przesłane po zakończeniu konkursu. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 3 stycznia.
6) Wyniki zostaną podane 10 stycznia 2011. Najlepsze wyniki zostaną opublikowane wraz z ogłoszeniem zwycięzców
Ingenious został wzdany w języku polskim pod nazwą Geniusz!
Zapraszamy do obejrzenia filmu opisującego grę oraz jej zasady zasady gry!
Ingenious from Planszolandia on Vimeo.
Sprawdź czy jesteś Geniuszem!
Zasady gry:
Pełne zasady gry Geniusz znajdziesz tutaj
Zagranie jednej płytki.
Wybierz jedną płytkę i ułóż ją w dowolnym punkcie planszy, na którymś z pustych, połączonych pól (sprawdź przykładową punktację).
Zebranie punktów
Zacznij od jednego z dwóch symboli na płytce, którą właśnie położyłeś. Odchodzi od niego pięć prostych linii w pięciu kierunkach, jak pokazano na rysunku. W każdej linii policz ilość identycznych symboli (na planszy i na innych płytkach), ale przestań liczyć, gdy natrafisz na inny symbol lub puste pole. Nie licz symbolu z właśnie położonej płytki! Ilość wyliczonych symboli określa wynik punktowy dla danego koloru – o tyle należy przesunąć znacznik tego koloru na karcie punktacji. Następnie powtarzasz całą procedurę dla drugiego symbolu z właśnie położonej płytki.
Wyniki należy przesłać w następujący sposób:
Bardzo Istotna jest kolejność w której kładziemy płytki! Poniższy schamat zakłada, że płytki kładziemy w kolejności od 1 do 8, jednak możesz rozpocząć od położenia np. płytki nr 7. Ruch płytką 7 musisz uwzględnić na pierwszym miejscu w nadsyłanych wynikach.
Ruch 1 - płytka 1 - miejsce na planszy (czerwony - 26, pomarańczowy - 29) - 2 za kolor czerwony; 0 za kolor pomarańczowy
Ruch 2 - płytka 2 - miejsce na planszy (czerwony - 19, pomarańczowy - 20) - 0 za kolor czerwony; 1 punkt za kolor pomarańczowy
Ruch 3 - płytka 3 - miejsce na planszy (kolor - numer, kolor 0 numer ) - x punkt za kolor ; x punkt za kolor
Ruch 4 - płytka 4 - miejsce na planszy (kolor - numer, kolor 0 numer ) - x punkt za kolor ; x punkt za kolor
Ruch 5 - płytka 5 - miejsce na planszy (kolor - numer, kolor 0 numer ) - x punkt za kolor ; x punkt za kolor
Ruch 6 - płytka 6 - miejsce na planszy (kolor - numer, kolor 0 numer ) - x punkt za kolor ; x punkt za kolor
Ruch 7 - płytka 7 - miejsce na planszy (kolor - numer, kolor 0 numer ) - x punkt za kolor ; x punkt za kolor
Ruch 8 - płytka 8 - miejsce na planszy (kolor - numer, kolor 0 numer ) - x punkt za kolor ; x punkt za kolor
Na koniec sumujemy wszystkie zdobyte punkty:
Łączna suma punktów czerwonych:
Łączna suma punktów zielonych:
Łączna suma punktów żółtych:
Łączna suma punktów fioletowych:
Łączna suma punktów pomarańczowych:
Łączna liczba wszystkich kolorów:
* Minimalne zamówienie przy realizacji bonu - 100zł.